dimecres, 19 d’octubre del 2011

EL LIBRO DE LAS ALMAS - GLENN COOPER

Aquí tenim la continuació de la biblioteca de los Muertos, el vaig veure el dilluns i per 21,90 € ja el vaig acollir entre els meus braços. Llàstima que només em dures 48 hores, això us dona una idea que resumeixo en dos aspectes: de fàcil lectura i un argument que enganxa.
Si fa temps que vàrem llegir l’anterior, tranquils/es que en moltes parts del llibre se’ns fa ressenya de la trama (alguns/es ho trobaran un residu, però a mi em va resultar de bon grat).
La trama, com he esmentat abans, atrapa el lector, encara que hi hagi una mica de gimcana històrica (de personatges) però molt ben argumentada.
Una bona continuació de l’anterior però no arriba a la mateixa alçada, tanmateix m’ha deixat un gust dolç al paladar.

Valoració:7,20